Vreme je da priznaš: zašto gledaš jedno, a kupuješ drugo?

Želiš da privučeš veliki broj pratilaca na internetu i da svoje usluge ili proizvode prodaješ prodaješ online.

Možeš, zašto da ne?

Toliko je besplatnih saveta, kurseva i sajtova o razvoju online biznisa. Pomislio bi čovek da nikad lakše nije bilo.

Plus, kada malo platiš, ne moraš ni da radiš. Novac samo kaplje, a ti sediš kod kuće, pratiš komentare i utiske o svom poslu na društvenim mrežama.

Lepo zvuči u pričama o online biznisu koje su vrlo često istinite. Ali i one su imale početak.

A početak je – kopirajting.

Ako hoćeš da radiš, zaradiš i radiš još više online, prvo pokaži šta nudiš. To možeš isključivo sadržajem.

Odlično je kada imaš pozitivne komentare svojih pratilaca na društvenim mrežama i kada te hvale pa se dobar glas o tebi daleko čuje. Ali ne treba tu da se zaustaviš. Možeš još dalje i bolje.

Uloži vreme i novac u kvalitetan sadržaj.

Jer:

  • Ako nemaš dovoljno poseta na sajtu – unapredi kopirajting.
  • Ako želiš da napraviš listu korinika za newsletter – treba ti dobar kopirajting.
  • Ako bi da razviješ posao na društvenim mrežama – ne možeš bez dobrog kopirajtinga.
  • Ako tražiš nove klijente – prvo nađi dobrog kopirajtera.

Kopirajting transformiše razmišljanje kupaca.

Zvuči surovo, ali tako je. Vodi ih od potražnje kroz ponudu do kupovine. Prebacuje ih sa jednog sajta na drugi, sa Facebook profila na Instagram. Zadržava ili odbija. Osvaja ih.

Da bi posao koji želiš da razviješ na internetu bio uspešan i dugotrajan, prvi korak je da shvatiš jačinu kopirajtinga. I da ga stalno razvijaš i prilagođavaš.

Zatim treba da upoznaš i razumeš svoju ciljnu grupu.

Posao kreće od trenutka kada pronađeš idealan način komunikacije. To može da potraje, a može da se desi i odmah.

Ima pravila.

Ako odmah angažuješ dobrog kopirajtera, male su šanse da izgubiš strpljenje i novac u razvoju poslovanja.

Razmisli zašto kupuješ jedan proizvod, a ne drugi koji je u istom rangu, možda čak i povoljniji. Shvatićeš jačinu kopirajtinga. 

Piše: Milena