Čija sam ja ciljna grupa?

Internet marketing

Imate proizvod, želite da ga promovišete, a zatim i prodate? Svesni ste da je internet marketing nezaobilazan način komunikacije i videli ste da donosi rezultate. A onda vam je neko rekao da je najvažnije znati ko je vaša ciljna grupa i kome se obraćate.

Vrlo je lako upasti u zamku i reći SVI su moja ciljna grupa.

Nudimo vam jednostavan savet kako da odredite ko to zaista jeste!

 

Postavite samo jedno pitanje.

KO SAM JA?

Ljudi koji se pitaju ko je njihova ciljna grupa vrlo često zaborave da svakodnevno kupuju proizvode,  koriste različite usluge i da su i oni nečija ciljna grupa. Zato se zamislite nad sobom. Razmišljajući o sebi, doći ćete do jednostavnog modela koji  može da vas vodi u kreiranju vaše ciljne grupe. Mi smo se vodili istom logikom.

Slovci su društvo pravih reči. Ima nas više i sastajemo se da bismo pričali o svojim idejama i napravili plan za dalji rad. Upravo u tome leži problem za koji nam je potrebno rešenje.

Potrebno nam je  mesto. Mesto je u ovom slučaju proizvod koji nam je neophodan. Nećemo ovde istaći neko određeno mesto, niti nabrajati sva ona na kojima smo se zaista i nalazili, ali ćemo da razjasnimo kako je moguće da recimo neki kafić targetira SLOVCE kao svoju ciljnu grupu. Da počnemo.

Internet marketing

 

 

KO SMO MI?

SLOVCI su mladi, alternativni i uspešni kreativci. I to određuje naše potrebe. Volimo da istražujemo, da probamo nove stvari, da putujemo. Uživamo u muzici, u susretima, u isprobavanju zanimljivih ukusa. Nije nam važno da je nešto najmodernije i trenutno popularno. Važno nam je da je opušteno, udobno i da nosi autentičnu energiju. I nemamo problem da izdvojimo novac za MESTA koja će da nam pruže ovakvu vrstu uživanja.

Ovde u stvari pričamo o našim potrebama, vrednostima i o svakodnevnim sitnicama koje ispunjavaju naše živote. I o tome bi trebalo da razmišlja osoba koja nam nudi uslugu ili proizvod.

 

Internet marketing

 

ŠTA NAM JE POTREBNO?

Potrebno nam je mirno, a ispirativno mesto. Koje će da podstakne našu kreativnost, da nam pruži dobru atmosferu za rad, da nije preglasno, da je udobno i da je ukusno. Jer Slovci jedu i piju. Nekada sokove i kafe, a nekada pivo. Vole kada je ono što jedu dobro pripremljeno i fino posluženo. Vole i kada su konobari pristojni i uslužni i kada mogu da odgovore na neke od naših zahteva, kao što je šteker za punjač ili punjače,  brz i pouzdan internet. I možda je najvažnije da je osoblje tolerantno i da se ne nameće, jer je moguće da ćemo da sedimo na tom mestu i nekoliko sati.

Slovci žive na 4 razliučite lokacije, tako da je mesto nalaženja verovatno u centru grada. Važno je da mesto ima dobro određenu lokaciju, da ga je moguće pronaći na Google i da je lako stići do njega. I da naravno zadovoljava sve gore navedeno.

Svaki vlasnik kafića svestan da je samo jedan u nizu i da mušterija može lako ne samo da  ustne i ode, već i da se nikada ne vrati.

Zato je važno znati kako, ali i koga ugostiti.

Internet marketing

 

 

KOJIM PUTEM DOLAZE DO INFROMACIJA?

Slovci kad nisu u kafićima kreiraju na društvenim mrežama i vrlo je verovatno da će informaciju o novom mestu u gradu ili nekom interesantnom dešavanju pronaći baš ovde. Zato se dešavalo da mesto na koje su se uputili prvo provere na društvenim mrežama, pa se iznenade kao uoče loše vođene stranice na facebook – u ili Instagram – u, a onda ih to inspiriše na razgovor i rad.

 

Kada znamo gde će naša ciljna grupa da potraži naš proizvod, onda tim putem i komuniciramo sa njom.

Posle odgovora na ovih nekoliko pitanja, lako bismo mogli sami sebe da oduševimo opisom idealnog mesta za Slovce.

Možda vi nakon čitanja ovog posta imate predlog koje bi to mesto moglo da bude?

 

 

 

 

 

 

Piše: Vanja