Kreiranje sadržaja

Kreiranje sadržaja je pisanje za internet i društvene mreže.

Sadržaj na internetu Slovci vide kao veliku paukovu mrežu.

Sve niti su važne, bez obzira na to gde se u mreži nalaze i koliko su dugačke. Kada oslabi jedna, ravnoteža počinje da se gubi i treba brzo reagovati. Naći način da se ta slaba nit oporavi i ojača.

Mreža na interentu plete se komunikacijom.

Jednima je sadržaj potreban da bi razvili posao i ojačali brend. Njihove niti pletu se, na društvenim mrežama od reči koje su upućene ciljnim grupama. Treba pažljivo smisliti priču, jer svako pogrešno slovo može narušiti ravnotežu.

Drugi su na mreži jer imaju potrebu baš za onim što se tamo nudi. I najbolje je kada nemaju osećaj da su nečija ciljna grupa. Kada pronađu pravu nit, uhvate je i prate. Pričaju sa drugima o onome što su našli, preporučuju, komentarišu, hvale ili se žale.

Zato su reči važne.

Neki ljudi imaju dovoljno talenta i znanja i mrežu gledaju šire. Unapred vide koja će nit pući i koju treba ojačati pažljivo biranim rečima i komunikacijom.

Slovci rade upravo to – kreiraju sadržaj koji spaja ponudu i potražnju na internetu.