Preduzetništvo nije bajka, ali može biti dobra priča
Moja čvrsta odluka da se otisnem u vode samostalnog rada nedavno je napunila tri godine. Zbog toga želim da kažem nešto o svom iskustvu i ...
Kopirajting je razlog zašto se odabere jedan proizvod, a ne drugi. I taj razlog nije samo kvalitet, već priča. Kopirajting je priča o tome zašto izgledamo baš tako kako izgledamo. Zašto jedemo baš ono što jedemo ili vozimo baš to što vozimo.
To nije samo reklama za dobre cipele, već je iskustvo udobnog hodanja u njima. Kopirajting je neizostavan deo marketinga, prodaje, promocije, brendiranja, organizacije i uspešnog poslovanja generalno.
On poznaje ljudsku dušu. Zato dobro zna potrebe klijenta. Razume zakone ponude, potražnje i prodaje. Kopirajter ume vešto da stavi pravu reč na pravo mesto.
Može da opiše miris kafe, letnje kiše i zore, gustinu magle, slomljeno srce, radost, zaljubljenost, mladost, sreću i greh, inspiraciju i požudu, naježenost.
Kopirajter zna kako se osećate, kako volite, kako živite, kad i zašto plačete i šta onda kupite da se utešite. Zna šta vas nasmeje, šta vas razveseli i o čemu sanjate. Kopirajter zna mnogo, a to mnogo onda upakuje u malo.