Kopirajting

Kopirajting je razlog zašto se odabere jedan proizvod, a ne drugi. I taj razlog nije samo kvalitet, već priča. Kopirajting je priča o tome zašto izgledamo baš tako kako izgledamo.  Zašto jedemo baš ono što jedemo ili vozimo baš to što vozimo.

Kopirajting jeste staviti pravu reč na pravo mesto.

To nije samo reklama za dobre cipele, već je iskustvo udobnog hodanja u njima. Kopirajting je neizostavan deo marketinga, prodaje, promocije, brendiranja, organizacije i uspešnog poslovanja generalno.

Kopirajtingom se bavi kopirajter.

On poznaje ljudsku dušu. Zato dobro zna potrebe klijenta. Razume zakone ponude, potražnje i prodaje. Kopirajter ume vešto da stavi pravu reč na pravo mesto.

Može da opiše miris kafe, letnje kiše i zore, gustinu magle, slomljeno srce, radost, zaljubljenost, mladost, sreću i greh, inspiraciju i požudu, naježenost.

Kopirajter zna kako se osećate, kako volite, kako živite, kad i zašto plačete i šta onda kupite da se utešite. Zna šta vas nasmeje, šta vas razveseli i o čemu sanjate. Kopirajter zna mnogo, a to mnogo onda upakuje u malo.

Jer nekoliko reči i slika jesu sasvim dovoljne da se sa nekim razumete.