Šta često slušaju

Ljude. Njihove emocije i potrebe.

I njihova pitanja.

Kao što su:

Od čega zavisi cena koju Slovci formiraju?

Cena zavisi od usluge koju Slovci pružaju. To ne mora biti paket usluga. Pre početka saradnje, Slovci prave strategiju za kreiranje sadržaja sa predlozima razvoja. Kada klijent donese odluku o uslugama koje su mu u tom trenutku potrebne, formira se ponuda sa cenom.

Slovci ne naplaćuju broj reči u tekstu. Najčešće je teže pisati kraće i efektne tekstove. Jednu reč Slovci povremeno traže i po nekoliko dana. I kako da je naplate?

Nisu učili da bi naplaćivali reči, već svoj rad i zato je najmerodavnije naplatiti radni sat.

Na kojoj društvenoj mreži da plasiram proizvod?

Na onoj na kojoj je tvoja ciljna grupa.

Kako mogu da povećam prodaju na Facebook – u?

Možeš da povećaš „sebe“ na Facebook-u, a kada raste priča o brendu i proizvodu, raste i prodaja.

Ko je moja ciljna grupa?

Ko si ti? Pre kreiranja samog sadržaja, Slovci klijentima postavljaju pitanja. Pokušavaju da dobiju što više informacija kako bi stvorili pravu sliku i prvo sebi opisali brend ili proizvod za koji rade.

Nakon toga određuju ciljnu grupu. Na internetu sada to nije teško uraditi. Nekoliko klikova mišem i predlozi se sami pojavljuju.

Međutim, šta reći tim ljudima? Kako im se predstaviti? Kako im prići a ne uplašiti ih? Na koji način ih zadržati?

Šta Slovci mogu da urade za mene?

Da komuniciraju. Direktno ili indirektno.

Da stvore priču od onoga što radiš.

Da se o toj priči priča. Na internetu i za trpezarijskim stolom.

Često ljudi govore kako imaju kvalitetan proizvod ili uslugu, ali konkurenciji, koja je sasvim prosečna, prodaja ide bolje. I svi su do njih došli preko sajta i društvenih mreža.

Dakle, konkurencija na internetu ima neku priču da joj ide dobro?

Da. I najverovatnije je da su platili da neko piše u njihovo ime ili su pre samog plasiranja priče imali odličan plan.

Šta Slovci ne mogu da urade za mene?

Slovci ne mogu da ti naprave sajt, ali znaju koga da preporuče.

Sa kim Slovci ne rade?

Slovci ne sarađuju sa ljudima koji ne veruju da je kreiranje kvalitetnog, zanimljivog i relevantnog sadržaja od velike važnosti za nastup bilo kog brenda ili usluge na internetu.

O svemu se možemo dogovoriti, ali ne želimo da ubeđujemo nekoga i objašnjavamo mu da je pisanje prilično zahtevan posao i da je za stvaranje priče i posebnog utiska o brendu potrebno dosta vremena i strpljenja.