Gde je i šta radi blog u 2024. godini
„Da li je blog i dalje živ?” pitanje je sad. U moru društvenih mreža i video-sadržaja koji sve više iznenađuje (i zapanjuje) ima ...
Piše: Milena Pročitaj više...„Da li je blog i dalje živ?” pitanje je sad. U moru društvenih mreža i video-sadržaja koji sve više iznenađuje (i zapanjuje) ima ...
Piše: Milena Pročitaj više...Moja čvrsta odluka da se otisnem u vode samostalnog rada nedavno je napunila tri godine. Zbog toga želim da kažem nešto o svom iskustvu i ...
Piše: Milena Pročitaj više...Da li biste danas umesto selfija mogli da napišete nešto o sebi? Ali brzo i kratko, plus da zvuči dobro. Ovo bi mnogima zadalo probleme i ...
Piše: Milena Pročitaj više...Šta je važno da znaš o landing strani? U digitalnom marketingu landing strana podstiče korisnike, odnosno kupce da preduzmu neku radnju. U ...
Piše: Milena Pročitaj više...Verovatno mnogi od vas na kraju svakog radnog dana napišu dnevni izveštaj u kome je u kratkim crtama navedeno sve što ste uradili. Ukoliko ...
Piše: Milena Pročitaj više...Da li ste znali da više od 13% korisnika društvenih mreža konačnu odluku o kupovini neke knjige donese na Instagramu? Dakle, nakon što ...
Piše: Milena Pročitaj više...Tekstovi za novogodišnje čestitke Odlučila sam da vam za kraj ove godine poklonim nešto lepo i korisno - sto ideja za pisanje ...
Piše: Milena Pročitaj više...Konačno sam se odvažila da redovno pišem tekstove na svom sajtu, jer ne želim više da budem frizer sa lošom frizurom i fitnes instrukor sa ...
Piše: Milena Pročitaj više...Za početak, da odgovorim na osnovna pitanja: šta je brend? I šta je brendiranje? Brend Vrednost koju ima neki proizvod, usluga ili ...
Piše: Milena Pročitaj više...Rekoše mi neki mladi ljudi na Instagramu da žele da znaju kako je nekada izgledalo kreiranje sadržaja za online nastup. Kad kažem mladi ...
Piše: Milena Pročitaj više...Ovo je tekst pun nelogičnih rečenica nad kojima čovek treba malo da zastane i da se zamisli. Ali to je i njihov cilj: da ne zaboli jako kada ...
Piše: Milena Pročitaj više...Želiš da privučeš veliki broj pratilaca na internetu i da svoje usluge ili proizvode prodaješ prodaješ online. Možeš, zašto da ...
Piše: Milena Pročitaj više...Ovaj tekst nije zalutao. Konkretan je primer umeća prodaje onoga što se mora. I dobar je za one koji se pitaju kako da plasiraju svoju ...
Piše: Milena Pročitaj više...Da li vam poslednjih godina paraju uši nazivi zanimanja iz oblasti novih tehnologija? Meni više ne. Zato što sam uspešno preležala ...
Piše: Milena Pročitaj više...U jednom od prethodnih tekstova zaključilla sam da je blokada u pisanju uglavnom izgovor za gubljenje vremena. Može se savladati redovnim ...
Piše: Milena Pročitaj više...Posla NEMA i uz stalno traženje vam je teško da ostanete pozitivni. Ovakva situacija mi nije strana i zato sam u jednom trenutku ...
Piše: Vanja Pročitaj više...Pre nekoliko godina, sticajem dobrih i loših okolnosti i vođena svojim izborom, počela sam da se bavim pisanjem tesktova za internet i ...
Piše: Milena Pročitaj više...Pre nego što počnete sa čitanjem ovog teksta, stanite. Razmislite. Postoji li slogan, reklama ili rečenica sa bilborda koja vam se ...
Piše: Vanja Pročitaj više...Kada pronađemo odgovore na pitanja ko smo mi i kako želimo da se predstavimo, vreme je da se pozabavimo time ko je osoba kojoj se obraćamo, ...
Piše: Vanja Pročitaj više...Imate proizvod, želite da ga promovišete, a zatim i prodate? Svesni ste da je internet marketing nezaobilazan način komunikacije i videli ste ...
Piše: Vanja Pročitaj više...